Descriere
Despre produs
Pentru toți cei cărora le place să citească sau să urmărească un film în timp ce fac baie.
Îți place să citești în timp ce te relaxezi în baie? Tava extractabilă suplimentară inclusă în set vă permite să folosiți cartea și să vă ușurați mâinile în timp ce faceți o baie.
În găurile perforate din varianta 3 puteți să vă așezați telefonul sau tableta și să utilizați dispozitive electronice fără a fi nevoie să le țineți în mâini.
Locurile speciale, dedicate pentru un pahar sau o ceașcă vă asigură că băutura dvs. preferată va fi întotdeauna la îndemână în timpul momentului de relaxare.
Greu și robust, construcția raftului protejează de șocuri, iar rășina impermeabilă protejează lemnul de apă. Partea inferioară a plăcii este echipată suplimentar cu un sistem anti-alunecare cu spumă, care absoarbe și mai bine vibrațiile.
Nu trebuie să vă faceți griji că vor cădea lucrurile dvs. în cadă. Cu toate acestea, cel mai mare avantaj al lemnului de stejar este durabilitatea sa. Lemnul de stejar este rezistent la umiditate și căldură. Un strat protector de lac de înaltă calitate protejează suplimentar lemnul de orice factor extern și previne deformarea și crăparea acestuia.
Wymiary deski: 88 cm x 27 cm x 4 cm
Material de manopera: Stejar
Garantie: 2 ani
Plată și livrare
Plată și livrare
Producem fiecare cadă și lavoar numai după ce plasați comanda. Din acest motiv, livrăm produsele în:
- de la 3 la 5 zile lucrătoare dacă comanda nu include cada sau lavoar
- pana la 10 zile lucrătoare dacă comanda include lavoar
- până la 10 zile lucrătoare dacă comanda include o cadă
Termenul de livrare este de 3-5 zile lucratoare.
Costuri de livrare
Baterii și accesorii – 20 lei
Cadă – 269 lei
Lavoare de baie – 20 lei
Pentru metodata ”plata ramburs”, se adăugă suma de 30 lei
Informații despre comandă
După efectuarea comenzii, informăm clientul cu privire la starea comenzii prin e-mail.
Persoanele care s-au înregistrat în magazinul nostru la plasarea unei comenzi pot urmări și istoricul comenzilor din contul lor de client.
După trimiterea comenzii, clientul primește un e-mail cu AWB-ul aferent comenzii, pentru a verifica unde se află expedierea.
După primirea coletului
După primirea comenzii, verificați starea acesteia în prezența curierului și în caz de deteriorare, se va întocmi un proces-verbal al daunei. Acest lucru va facilita și va accelera procedura de reclamație.
Reclamațiile legate de daune cauzate de transport pot fi depuse până la 7 zile de la data primirii produsului.
Atenție. Dacă ați ales metoda de plată ramburs, va trebui să plătiți expedierea înainte de a verifica starea comenzii dvs.
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.